top of page

הפוסטים שלי

חיפוש

ה"בטרייה" במח שלכם התרוקנה? פנו לגנים שלכם לעזרה.




אם:

"זיכרון העבודה", יכולת המיקוד, מהירות המחשבה ועיבוד הנתונים שלכם משובשים, אזי ייתכן שיכולתכם להיות "מצליחנים" תשתבש אף היא. הוסיפו לנ"ל קושי לעמוד במצבי מתח טראומה או חרדה, או אז, סיכויי המצליחנות שלכם ישאפו לאפס.


כי מצליחנים כמו Jeff Bezos, Elon Musk אומר ג'ו כהן – הבעלים של האתר SelfDecode, הם אלה שזיכרון העבודה שלהם גבוה, מיקוד ומהירות המחשבה שלהם מעולים, ויש להם מסוגלות נפשית לעמוד במצבי לחץ מבלי שהתפקוד הקוגניטיבי שלהם ייפגע.




אימפריות כלכליות לא נבנו בידי אנשים שקראו ספרים על "כיצד להצליח בעסקים" מוסיף ואומר כהן בעוקצנות. הם עשו זאת בזכות תכונות גנטיות שאפשרו להם לעמוד במצבי לחץ ולשמר תפקוד ורמה קוגניטיבת גבוהים למרותם.


"הכול מתחיל בגנים שלכם" אומר כהן, אחרי שהיה מובטל, חולה וחסר כל, ואחרי שהבין שאם הוא לא יעזור לעצמו - איש לא יוכל לעזור לו.


"...כשהתחלתי ליישם את השינויים הבריאותיים בחיי, היכולת הקוגניטיבית הירודה שלי היוותה רק חלק קטן משלל בעיות בריאות שמהן סבלתי, ושאותן פתרתי בתהליך ההבראה שלי..."




בזכות היכרות עמוקה עם הגנים שלו, ביצע כהן ריפוי מדהים והיום הוא חולק את הידע שלו כיצד לעשות זאת עם מיליוני מנויים באתר היישומי שהוא בנה.

אם גם אתם סובלים מבעיות קוגניטיביות – דעו שזה לא גזר דין. האם ידעתם שאפשר לגדל תאי מוח חדשים? הרכב הגנים שלכם יקבע כמה טוב הם יעבדו. באמצעות היכרות עם הגנים שלכם, תוכלו לגלות מה המוח שלכם באמת מסוגל לבצע, כשמספקים לו את החומרים הנחוצים לו כדי לתפקד בצורה מיטבית.


זה הזמן להחזיר את השליטה לחייכם ולהסיר את המגבלות המעכבות את הצלחתכם.

היכנסו לאתר של SelfDecode (ב"קליק" על התמונה להלן)

והתחילו לבצע את השינוי אליו אתם מייחלים.

צלצלו וקבעו תור עם תמי

פרטים אצל תמי 052-3677047

41 צפיות0 תגובות
bottom of page