top of page
Blue Background

 

תיאור כללי

רגישות ל 176 סוגי מזון עם חדירות מעי

בדיקת IgG (אימונוגלובולין G) הינה יעילה בבניית דיאטות אלימינציה עבור מצבים כרוניים רבים. אנשים בעלי הפרעות נוירולוגיות, הפרעות במערכת העיכול ובתנועתיות המעיים סובלים לעיתים קרובות מאלרגיות למזון מסוג IgG, וממשיכים לאכול את אותם מזונות מזיקים מבלי להיות מודעים להשפעתם.

בדיקת IgG היא כלי חיוני באבחון והתייחסות לרגישות למזון. הבדיקה מאפשרת זיהוי של מזונות שעלולים לגרום לתגובות מאוחרות לאחר צריכה ממושכת. עם התוצאות, ניתן לפתח תוכנית תזונתית אישית למניעת סיבוכים הקשורים לרגישויות למזון. עם זאת, חשוב להתייעץ עם מומחה מקצועי כדי לקבל החלטות מושכלות לגבי הבריאות והבחירות התזונתיות שלך.

רגישויות למזון

KMBO IGG 176.JPG

176

Laboratory

הדגמת דקירת האצבע

(ערכה שונה אבל התהליך זהה)

השימושים הקליניים:

בדיקת IgG היא בדיקת דם המודדת את רמות האנטיגנים המיוצרים על ידי מערכת החיסון בתגובה למזונות ספציפיים. בדיקה זו משמשת לזיהוי מזונות שעלולים לגרום לתגובות אלרגיות מושהות ולא מיידיות.

 

בדיקת IgG היא כלי רב ערך המאפשר לנו לאסוף מידע חיוני על תגובת המערכת החיסונית שלך למזונות ספציפיים. שלא כמו תגובות אלרגיות מיידיות, שמתווך בדרך כלל על ידי נוגדני IgE ומתרחשות תוך דקות או שעות, תגובות חיסוניות מושהות יכולות לקחת ימים או אפילו שבועות עד לתסמינים. תגובות מושהות אלו עלולות להיעלם לעתים קרובות מבלי לשים לב, מה שהופך את זה למאתגר לאתר את הגורם הבסיסי לבעיות בריאותיות שונות.

חשוב לציין שבדיקת IgG לא נועדה לאבחן אלרגיות מיידיות למזון, המוערכות בדרך כלל באמצעות בדיקות אחרות כגון בדיקות דקירה בעור או בדיקת IgE. בדיקת IgG תוכננה במיוחד כדי לזהות תגובות מאוחרות למזונות, שלעיתים קרובות ניתן להתעלם או לאבחן באופן שגוי. על ידי זיהוי תגובות מושהות אלו, נוכל לחשוף את שורש הסימפטומים שלך ולפתח תוכנית טיפול יעילה.

 

על ידי ביצוע בדיקות IgG, נוכל לזהות רגישויות וחוסר סבילות פוטנציאליות למזון שעלולות לגרום לתגובות שליליות בגופך. ידע זה מאפשר לנו לפתח תוכניות טיפול מותאמות אישית ושינויים תזונתיים שיכולים לשפר משמעותית את איכות החיים שלך.

 

על ידי הימנעות או מזעור חשיפה למזונות המעוררים תגובות IgG, נוכל לעזור להפחית דלקת כרונית, להקל על התסמינים ולקדם בריאות מערכת העיכול. במהלך תהליך בדיקת ה-IgG, דגימת הדם שלך תנתח כדי לזהות נוגדני IgG ספציפיים המגיבים לחלבוני מזון מסוימים. התוצאות יספקו תובנות חשובות לגבי המזונות שעשויים לתרום לתסמינים שלך, כגון נפיחות, אי נוחות במערכת העיכול, בעיות עור, עייפות או כאבי פרקים. חמושים במידע זה, אנו יכולים לעבוד יחד כדי ליצור תוכנית תזונתית מותאמת המבטלת או מפחיתה את מזונות הטריגר הללו. גישה זו יכולה לעזור להקל על הסימפטומים שלך, לשפר את בריאות המעיים שלך ולשפר את הרווחה הכללית שלך. 

מהם היתרונות של ביצוע בדיקת IgG?

1. זיהוי רגישויות נסתרות: הבדיקה יכולה לזהות רגישויות שאולי אינן ניכרות בתגובות מיידיות של מערכת החיסון, אך יכולות להוביל לסיבוכים לאחר צריכה ממושכת של מזונות מסוימים.

 

2. הערכת תגובה מותאמת אישית: כל אדם עשוי להגיב אחרת למזון ספציפי, ובדיקת ה-IgG עוזרת לזהות את המזונות הגורמים לרגישות באדם, גם אם מזונות אלו נחשבים "נורמליים" ואינם גורמים לרגישות ל-IgE .

 

3. תכנית טיפול מותאמת אישית: ניתן להשתמש בתוצאות הבדיקה לפיתוח תכנית תזונתית אישית המותאמת לרגישויות הספציפיות שזוהו בבדיקת IgG.

 

4. מניעת סיבוכים: על ידי הסדרת התזונה על סמך תוצאות הבדיקה, ניתן למנוע סיבוכים כמו בעיות עיכול, בעיות עור ודלקות.

 

שימוש נכון בנתונים שמתקבלים:

חשוב לציין שהסתמכות אך ורק על תוצאות בדיקת IgG ויישום הגבלות תזונתיות קפדניות עלולות להוביל לבחירות מזון מוגבלות. לכן, חיוני לפרש את התוצאות בשיתוף עם איש מקצוע מוסמך בתחום הבריאות ולהימנע משימוש בבדיקה כבסיס הבלעדי להחלטות תזונתיות.

למי מתאימה הבדיקה?

במסגרת המאמצים להרכיב לך תזונה אישית, אני ממליצה לך לשקול לעבור בדיקת IgG כחלק מהערכת הבריאות המקיפה שלך. המידע שאנו אוספים מבדיקות אלו יכול לעזור לנו להתאים את תוכנית הטיפול שלך כדי לטפל ברגישויות ספציפיות למזון ולשפר את הרווחה הכללית שלך.

 

איפה מבצעים?

בבית באמצעות ערכה

 

מה נחוץ?

ערכה ביתית (הנשלחת אליך ישירות בכפוף להזמנה)

DBS (דגימת דם יבשה) (ראו הוראות מדויקות ומפורטות בערכה).

5 עיגולים מלאים על גבי כרטיס איסוף.

מה יכללו ההמלצות

  • שינויי תזונה בהתאם לתוצאות הבדיקה.

bottom of page